.

Summitul inovatorilor din 2024 de la Frankfurt: Automechanika arata calea de urmat pentru tranzitia de mobilitate la Frankfurt pe Main

17-10-2024

Automechanika Frankfurt a aratat inca o data in 2024 de ce este cel mai important targ international pentru industria auto. 4.200 de companii din 80 de tari si-au prezentat cele mai recente produse si solutii inovatoare pentru retail, ateliere si industrie. Vizitatorii comerciali din 172 de tari au putut descoperi tehnologii de pionierat si chiar au putut incerca unele dintre ele in zona expozitionala in aer liber. Echipa Prista Oil a fost acolo pentru a intalni partenerii holdingului si pentru a lua legatura cu potentialii colaboratori, precum si pentru a prezenta activitatile companiei si actualizarile portofoliului. 

Programul de sprijin extins a fost un succes, 108.000 de vizitatori din 172 de tari profitand de aceasta sansa pentru a afla ce conteaza in industrie astazi. Detlef Braun, Membru al Comitetului Executiv al Messe Frankfurt: „Chiar si in mijlocul transformarii digitale, industria si-a demonstrat inca o data bogatia de inovatie, oferind nenumarate momente importante pe parcursul evenimentului de cinci zile. Impreuna cu expozantii nostri, am reusit sa gasim jucatorii potriviti pentru a prezenta cele mai importante subiecte – inclusiv sistemele alternative de propulsie, sustenabilitatea si utilizarea inteligentei artificiale si a roboticii pe piata de aftermarket auto – pe scene si in salile de expozitie. De asemenea, suntem incantati de cresterea cererii din partea vizitatorilor germani si internationali.”

Interes enorm pentru domeniile de interes din acest an

In total, cinci etape au gazduit discutii despre tendinte si evolutii din diverse sectoare industriale. In Future Mobility Park si forumul de experti corespunzator Innovation4Mobility, vizitatorii au avut ocazia de a intra in contact de aproape cu vehiculele cu sisteme alternative de propulsie– inclusiv electrice, pe hidrogen si hibride – si chiar sa se urce ei insisi la volan. Au existat si noi formate de evenimente, cum ar fi un miting interesant, pentru si mai multe momente importante. 94 la suta dintre vizitatorii comerciali – dintre care 70 la suta au venit din strainatate – au fost multumiti de eveniment, atat de ceea ce a avut de oferit targul, cat si de indeplinirea obiectivelor lor.

Michael Johannes, Vicepresedinte Mobilitate si Logistica, Messe Frankfurt: „Niciodata pana acum Automechanika din Frankfurt nu a avut un program de sprijin si o serie de evenimente ca acesta. Lista noastra de prezentari si ateliere practice a acoperit o gama larga de subiecte, inclusiv caroserie si vopsea, vehicule electrice, vehicule comerciale, reparatii de rulote, imprimare 3D, detalii si multe altele. Acestea au fost foarte bine primite de profesionisti, iar studentii si elevii au profitat de oportunitatile oferite pentru a afla singuri cum sunt meseriile si profesiile din domeniul auto. Una dintre noile adaugari ale acestui an a fost un program si o zona dedicate in special Generatiei Z. Am vrut sa le atragem atentia asupra oportunitatilor profesionale care sunt disponibile in lumea fascinanta a industriei auto – si am avut mare succes.”

Sloganul Automechanika din acest an a fost „Driving Transformation”, iar acest lucru a fost evident pe tot parcursul targului: in prezentari de perspectiva pe teme cheie precum transformarea digitala, mobilitatea durabila si inteligenta artificiala, in atelierele practice de formare, in „Atelierul nostru de vitrina speciala a viitorului si in discutii pline de viata – pentru ca niciodata pana acum nu au fost prezentate atat de multe tehnologii inovatoare ca in 2024.

Tehnologiile, produsele si solutiile durabile au fost un accent deosebit al Automechanika din acest an. Scena din noua Curte de Sustenabilitate din Sala 5.0 a gazduit numeroase prezentari despre remanufactura si strategii pentru economia circulara.

Anul acesta a marcat si debutul „Ambition”, o zona speciala pentru Generatia Z, situata in Sala 3.1, cu prezentari scurte si captivante, discutii si acte live menite sa intereseze tinerii din meserii auto. Acest lucru a fost realizat din cauza penuriei binecunoscute de personal calificat din industria auto. Sunt necesare concepte noi pentru a atrage urmatoarea generatie.

Imagini de la Targ: https://automechanika.messefrankfurt.com/frankfurt/en/press/photos.html

Soursa: https://automechanika.messefrankfurt.com

 

 

Inapoi